Arsenal Supporter Club France

Twitter

Démarré par Vince, 15-02-2011, 17:13:21

« précédent - suivant »

Steve

Ah je les ai postés sur son topic :sorry:

Steve

CiterWojciech Szczesny
i meant bird obviously :)
Il y a 23 secondes

Gunnerski

http://twitter.com/#!/TheRealWalcott

EDIT : FAKE. YoungGunsBlog vient de le dire.
Même Arsenal.com s'est fait avoir. ^^

Shapeshifter

Citation de: VinceEn même temps Cesc parle mieux espagnol que Wilshere :P
Je pense que Messi parle anglais. J'espère pour lui même ^^
Shapeshifter -

Vince

Citer53Szczesny53 A very important win today! Great to see us
defending the set-pieces the way we did today and scoring from one as well!
[small]Il y a environ 1 heure via Twitter for iPad[/small]
Citerjack_wilshere Good win tonight. Massive 3 points! We got a
winning habit and im starting to like it :p rest now big game sunday #gunners
[small]Il y a environ 1 heure via Twitter for BlackBerry®[/small]

Steve

CiterJET
Certain people fuck off if you dnt lyk it unfollow Im supporting my family on GOT TO DANCE! IF U GOT A PROBLEM DAT UNFOLLOW BUTTON IS DARE!!
Got To Dance Final NOW on sky1 ... Every1 please vote for TURBO (ISAAC) the best dancer on the show by far he deserves to win !!!!
Il y a 1 heure

RedArmy

Citation de: Jack Wilshere sur TwitterAll i can say is sorry to the fans..it hurts alot i know but we must all stick together, still in 3 other comps! We have to move on!Sorry <3
Citation de: Sagna sur TwitterJust feel ashamed..sorry.
Citation de:  Van Persie sur Twitter'm very sorry that we didn't bring CC back to north london! Thanks for ur support today! Sorry again!

Gunnerski

CiterWilshere : Well done to the BCFC player who slapped Koscielny on the head when they scored, very big of you!

Gunnerski

CiterFrimpong : man city have anounced a new soft drink its called Coke-a-Kolo

MikArsha

Fan N°1 d'Arshavin ! Alors attention à ce que vous dîtes :box: ;)
                 
                            13/02/2011: j'ai réalisé mon rêve : j'ai été chez Arsha  :love: :P
                                   Donnez-vous les moyens de réaliser les vôtres !

Shapeshifter

Elle est pas mal celle là.
Shapeshifter -

RedArmy

Citation de: Cesc Fabregas Soler Thank you very much to @cfabregaslovers. The video you made is absolutely amazing. I hope i can see you all in the next WC. Take care guys!
La video en question par les Fan 'nes' bresiliennes de Cesc:

http://www.youtube.com/watch?v=XVZyyysJFf8&feature=youtu.be

Vince

Citation de: RedArmy
Citation de: Cesc Fabregas Soler Thank you very much to @cfabregaslovers. The video you made is absolutely amazing. I hope i can see you all in the next WC. Take care guys!
La video en question par les Fan 'nes' bresiliennes de Cesc:

http://www.youtube.com/watch?v=XVZyyysJFf8&feature=youtu.be
Tu m'étonne qu'il a kiffé la vidéo :lol:
On peux pas faire la même chose avec moi?? :green: ... :sorry:
[small]Enfin y'en a certaines elles font peur! et d'autres qui doivent être mineurs[/small]

RedArmy

Citation de: Robin Van Persie[img align=L]http://a1.twimg.com/profile_images/1242580505/Screen_shot_2011-02-13_at_00.41.54_normal.png[/img]Great win from Liverpool today. Thanks Dirk Kuijt!!

A10GunnerFan

CiterThank you for your support once again u were amazing sorry for the result now we have to think about Man utd game and we still have a league
To win and by the way bussaca is the best....pff
Les phrases de Nasri :lol:
Victoria Concordia Crescit
13 Leagues - 13 FA Cups - 2 Leagues Cup - 15 Community Shields

London is RED!!!

Vince

Heureusement que Conor Henderson n'est pas aussi suivit que l'était Babel :lol:

CiterLast night was disappointing, doesn't help when the ref is a Barca fan thou but still a lot to play for! In Newcastle now for game tonight!
[small]Il y a environ 9 heures via Twitter for BlackBerry®[/small]

RedArmy

Theo Walcott s'est emparé du compte de VP pour taquiner J.Wilshere :D

Citation de: Vam Persie Official sur TwitterGuys i've got 1 great pic of @jack_wilshere sleeping in the bus but this 1 is so good that u guys need to ask him first 1/2

if he doesn't have a problem with me posting this pic. okay hahahahhaa trust me its my MVPicture on my BB haha

so if he tweets that its fine. its game on!!!!

btw that was Theo Walcott well done
Citation de:  Jack WilshereI no @Persie_Official is a good mate and would not do that to me haha

Vince

Citerthedavidseaman David Seaman  
Loving all the Arsenal fans following me !!! PS I love retirement !!!!
[small]Il y a 31 minutes Favori Retweeter Répondre[/small]
CiterLeeDixon2 Lee Dixon
@thedavidseaman Me too!
[small]Il y a 16 minutes Favori Retweeter Répondre[/small]

Taz

[img align=g]http://a2.twimg.com/profile_images/1211311142/Wilshere_1_100911MAFC_normal.jpg[/img]@jack_wilshere Jack Wilshere
Good to be back at Arsenal and seewall the boys today...looking to saturday now need to get back to winning ways!!!!!!
Only One Arsenal ! ! ! 


Vince

CiterEmmanuelF4 Emmanuel Y Frimpong  
1girl farted and woke me up in the middle of the night #emotional
:lmao:

serwal

Citation de: Vince
CiterEmmanuelF4 Emmanuel Y Frimpong  
1girl farted and woke me up in the middle of the night #emotional
:lmao:
un reveil assez speciale :lmao:

Vince

La sagesse parle!
 
CiterBobWilsonBWSC Bob Wilson  
Such small margins separate winning, drawing & losing at very top. For 12 amazing years we've been at or close to top. How many others have?
[small]Il y a 58 minutes Favori Retweeter Répondre[/small]

Vince

Gael Clichy est aussi sur Twitter: http://twitter.com/#!/Clichyofficial

Gunnerski

Ce n'est pas lui, il me semble. ;)
Suivi par aucun autre gunner, le \"✔ Verified Account\" que beaucoup mettent (j'ai même des potes qui le mette ^^).

Shapeshifter

Citation de: TW14Ce n'est pas lui, il me semble. ;)
Suivi par aucun autre gunner, le \"✔ Verified Account\" que beaucoup mettent (j'ai même des potes qui le mette ^^).
Citer✔ Verified Account
@Clichyofficial North London
Official Twitter left back Player for Arsenal Football Club And French National Team

Connexions
Vous suivez tous les deux @Sagnaofficial, @Nanas08, @53Szczesny53, et d'autres encore.
Shapeshifter -

Vince

Le cuistot d'Arsenal! http://twitter.com/#!/robthechefAFC

Voilà la salade d'aujourd'hui:


Taz

LOL
LE MEC QUI CE FAIT CHIER QUOI
Only One Arsenal ! ! ! 


Gunnerski

Citation de: Shapeshifter
Citation de: TW14Ce n'est pas lui, il me semble. ;)
Suivi par aucun autre gunner, le \"✔ Verified Account\" que beaucoup mettent (j'ai même des potes qui le mette ^^).
Citer✔ Verified Account
@Clichyofficial North London
Official Twitter left back Player for Arsenal Football Club And French National Team

Connexions
Vous suivez tous les deux @Sagnaofficial, @Nanas08, @53Szczesny53, et d'autres encore.
Et ? Clichy suit les joueurs, mais les joueurs ne le suivent pas. Tout comme moi et les milliers d'autres personnes sur Twitter.
Le \"Verified Account\" peut prouver que ce mec veut se faire passer pour Clichy. Comme quelqu'un l'avait fait pour Walcott il n'y a pas longtemps.

Shapeshifter

Citation de: TW14
Citation de: Shapeshifter
Citation de: TW14Ce n'est pas lui, il me semble. ;)
Suivi par aucun autre gunner, le \"✔ Verified Account\" que beaucoup mettent (j'ai même des potes qui le mette ^^).
Citer✔ Verified Account
@Clichyofficial North London
Official Twitter left back Player for Arsenal Football Club And French National Team

Connexions
Vous suivez tous les deux @Sagnaofficial, @Nanas08, @53Szczesny53, et d'autres encore.
Et ? Clichy suit les joueurs, mais les joueurs ne le suivent pas. Tout comme moi et les milliers d'autres personnes sur Twitter.
Le \"Verified Account\" peut prouver que ce mec veut se faire passer pour Clichy. Comme quelqu'un l'avait fait pour Walcott il n'y a pas longtemps.
Bah je sais pas, je vois pas pourquoi ça pourrait ne pas être le vrai au vu du contenu.

Après je vais pas aller le suivre car il m'interesse pas mais bon je pense que Twitter fait gaffe par rapport aux \"official\". Tu remarqueras que celui de Sczezny est pareil.
Shapeshifter -

Gunnerski

Clichy n'a rien d'un statut official. Il a remplacé son nom et prénom par \"✔ Verified Account\".
Tu peux vérifier, Szczesny à la place c'est marqué \"Wojciech Szczesny\" et il n'a pas fait la demande du .
Puis si c'était lui, ses coéquipiers le sauraient et le suivraient. Lui, il les suit, mais ce n'est pas réciproque.
Surtout qu'il tweet depuis le 28 janvier et qu'il tente de leur parler. ;)

Après, je m'en fous. C'est pareil que toi pour moi, si c'est lui c'est bien, sinon c'est pareil. ^^

J'ai regardé le peu de tweet qu'il a posté. La seule photo qu'il a posté, c'est une de Djourou postée plus tôt. ^^