Arsenal Supporter Club France

André Santos

Démarré par Gunnerski, 31-08-2011, 17:02:44

« précédent - suivant »

Ben4

Ah oui, je suis trop à la masse :lol:
"My heart is tied to this football club-Arsenal is my life. This club has deep-seated roots and a tremendous heritage and it is my aim to uphold these important values and help create new history for future generations to recount.\" Arsène Wenger

Tifo

Citation de: Ben4 le 03-06-2015, 11:05:36
Ah oui, je suis trop à la masse :lol:

:lmao:
J'ai dû relire une 2e fois pour comprendre t'inquiètes :lol:

Vince


DiosBergkamp

Il a fait une interview où il parle de son passage à Arsenal, et ce n'est pas dans les meilleurs termes :clown: en gros, il explique qu'il ne jouait pas avec des joueurs qui avaient faim, et qu'on était pas là pour gagner des titres. C'est rigolo de parler de titres vu sa carrière, mais c'est pas le premier qui nous quitte et qui a ce genre de retour sur son époque Arsenal.

CiterI couldn't win a Title, but I was happy at Arsenal. Living well, training, but there was no ambition. When I'm playing for a team, I want to win titles, but Arsenal didn't have this ambition. Looks like they played for no reason. They lose a game, but at the bus they were laughing.

It felt like a job at the office, you do the job then go back home. There was no eager to win.